גלישה בטוחה

גלישה בטוחה

גולשים בבטחה באתר הבנק

אנו ממליצים לכם לפעול בהתאם להנחיות הבאות, על מנת ליהנות מחוויית גלישה נוחה ובטוחה באתר הבנק. 


אתר הבנק:

וודאו כי אתם גולשים באתר מאובטח. בשורת הכתובת בדפדפן חפשו את מנעול האבטחה ואחריו האותיות //:https.
חשוב לוודא שסימן המנעול מופיע כבר בדף הכניסה ולא לאחר הכניסה לחשבון.


כניסה בטוחה לחשבון:

  • הימנעו ככל שניתן מכניסה לחשבון הבנק שלכם כאשר אתם גולשים ברשתות אלחוטיות ציבוריות  ( Wi-Fi)
  • בכל כניסה לשירות יש להקליד קוד משתמש ייחודי וסיסמה אישית
  • ניסיונות כניסה שגויים ייגרמו לחסימת הסיסמה, על מנת לשמור על ביטחון חשבונכם
  • לאחר מספר דקות של חוסר פעילות בחשבונכם, הקשר עם הבנק ינותק כדי למנוע פעילות לא מורשית בחשבון
  • בכל כניסה לחשבון תוכלו לראות בראש העמוד את מועד כניסתכם האחרונה לחשבון. כך תוכלו לוודא שלא נעשתה כניסה לחשבון ללא ידיעתכם


יציאה מהחשבון:

  • בסיום פעולתכם באתר, לחצו על כפתור ה'יציאה' להתנתקות מהחשבון


התנהלות בטוחה עם קוד המשתמש והסיסמה:

  • הגדירו סיסמה ייחודית (שאינה בשימוש בשירותים דיגיטליים אחרים) בת 8 עד 14 תווים, המורכבת מאותיות באנגלית וספרות.                                                
  • הימנעו משמירת קוד המשתמש והסיסמה במקום גלוי ליד המחשב, בקובץ לא מוגן במחשב האישי, או במקום אחר שיקל על גורם לא רצוי למצוא אותם       
  • החליפו את קוד המשתמש והסיסמה לחשבון באופן תדיר, אחת למספר חודשים. תוכלו לעשות זאת דרך מסך "הגדרות והעדפות" > הסיסמאות שלי
  • קוד המשתמש והסיסמה הם אישיים ואין להעבירם לאחרים
נציגי הבנק לא יבקשו מכם באופן יזום לציין את סיסמתכם. אם התבקשתם לעשות זאת על ידי גורם כלשהו, סרבו ודווחו על כך מיידית למוקד שירות הלקוחות, בטלפון 2409*.


חידוש קוד משתמש או סיסמה:

  • תוכלו להפיק סיסמה חדשה ב'פועלים באינטרנט' וב'פועלים בטלפון 2407*', בבנקטים של בנק הפועלים ובסניפכם.


אמצעי הגנה מומלצים בנוגע למחשב האישי:

  • וודאו שאתם משתמשים בתוכנת אנטי-וירוס מעודכנת ובמערכת הפעלה בגרסה עדכנית, הכוללות את עדכוני האבטחה האחרונים
  • הגדירו סיסמת כניסה אישית למחשב


אמצעי הגנה מומלצים בנוגע למכשיר הטלפון הנייד:

  • הגדירו קוד כניסה אישי (PIN), סיסמה ייחודית או זיהוי ביומטרי
  • התקינו יישומים (אפליקציות) רק מחנויות רשמיות (App Store, Google Play) ולא דרך קישורים שקיבלתם
  • מומלץ להגדיר באופן יזום אילו הרשאות להתיר לכל אפליקציה
  • הימנעו מכניסה לחשבון הבנק בעת גלישה דרך רשתות אלחוטיות ציבוריות (wifi ציבורי) 
  • בקבלת הודעות אימייל, SMS או WhatsApp מגורמים לא מוכרים, הימנעו מלחיצה על קישורים או מהורדה של קבצים לטלפון הנייד


שירות ותמיכה:

אנו עומדים לשירותכם בכל שאלה במוקד שירות הלקוחות של "פועלים באינטרנט" בטלפון 2409*
*כל האמור לעיל אין בו כדי לגרוע מאחריות כלשהי המוטלת על הלקוח או על הבנק.

שומרים על החשבון