שומרים על החשבון
שומרים על החשבון
שימוש בטוח באתר ובאפליקציה של בנק הפועלים
האתר של בנק הפועלים: על מנת לוודא כי אתם גולשים באתר הבנק, וודאו שאתם נמצאים באתר שכתובתו https://www.bankhapoalim.co.il ומקלידים את פרטי הזיהוי לחשבונכם בכתובת https://login.bankhapoalim.co.il.
האפליקציה של בנק הפועלים: היכנסו באמצעות האפליקציה שהורדתם למכשירכם מחנות האפליקציות (ולא באמצעות קישורים).
שימו לב!
-
קוד המשתמש והסיסמה הם אישיים ואין להעבירם לאחרים.
-
מספר ניסיונות כניסה שגויים ייגרמו לחסימת הסיסמה, על מנת לשמור על ביטחון חשבונכם.
-
לאחר מספר דקות של חוסר פעילות בחשבונכם, הקשר עם הבנק ינותק כדי למנוע פעילות לא מורשית בחשבון.
-
בכל כניסה לחשבון יוצג מועד כניסתכם האחרונה לחשבון. כך תוכלו לוודא שלא נעשתה כניסה לחשבון ללא ידיעתכם.
-
בסיום פעולתכם באתר ובאפליקציה, לחצו על כפתור ה'יציאה' להתנתקות מהחשבון.
שמירה על פרטי הזיהוי לחשבונכם
הכניסה לחשבונכם הפרטי בשירות 'פועלים באינטרנט' מתאפשרת באמצעות הקלדת קוד משתמש וסיסמה.
בעת ביצוע פעילות רגישה בחשבונכם, תתבקשו להקליד קוד אימות חד פעמי (OTP), שיישלח לבקשתכם במסרון (SMS) או בהודעה קולית.
שימו לב - נציגי הבנק לא יבקשו מכם את הסיסמה לחשבונכם. אם התבקשתם לעשות זאת על ידי גורם כלשהו, סרבו ודווחו על כך מיידית למוקד שירות הלקוחות, בטלפון 2409*.
לשמירה על פרטי הזיהוי לחשבונכם, הקפידו על ההנחיות הבאות:
-
הגדירו סיסמה ייחודית (שאינה בשימוש בשירותים דיגיטליים אחרים) בת 8 עד 14 תווים, המורכבת מאותיות באנגלית וספרות.
-
הימנעו משמירת פרטי הזיהוי במקום גלוי ליד המחשב, בקובץ לא מוגן במחשב, או במקום אחר שיקל על גורם לא רצוי למצוא אותם.
-
אל תמסרו את קוד המשתמש, הסיסמה או קוד האימות החד-פעמי לאף אחד.
-
יש לכם חשש שפרטי הזיהוי הגיעו לידי אדם אחר? החליפו בהקדם את סיסמתכם ואת קוד המשתמש לכניסה לחשבון.
-
אפשר להחליף סיסמה באתר הבנק, באפליקציה, במוקד התמיכה 2409*, בבנקטים של בנק הפועלים, ובפגישה עם בנקאי, בכל אחד מסניפי הבנק. קוד משתמש אפשר להחליף רק באתר הבנק, לאחר הזדהות וכניסה לחשבון, או בפגישה עם בנקאי, בכל אחד מסניפי הבנק.
-
באתר הבנק - החלפת סיסמה וקוד משתמש: נכנסים לחשבון באמצעות פרטי הזיהוי הקיימים, ובדף הבית, בתפריט העליון בצד שמאל נכנסים ל"הגדרות והעדפות", בוחרים "סיסמאות ועדכון פרטים" ושם מעדכנים את קוד המשתמש והסיסמה.
-
באפליקציה - החלפת סיסמה וצפייה בקוד המשתמש הקיים, בלבד: נכנסים לחשבון באמצעות פרטי הזיהוי הקיימים ובתפריט התחתון נכנסים ל"הגדרות", בוחרים "החלפת סיסמה" ומחליפים את הסיסמה.
-
במוקד הטלפוני של השירות והתמיכה ביישומי הדיגיטל - 2409* - החלפת סיסמה ושמיעת קוד המשתמש הקיים, בלבד: מזדהים עם קוד לפועלים בטלפון, בהתאם לתפריט הכניסה ולאחר מכן בוחרים "קשיים להיכנס לחשבון" ואז בוחרים "הנפקת סיסמה חדשה" ומקבלים סיסמה חדשה.
-
בבנקטים של בנק הפועלים - הפקת סיסמה, בלבד: מזדהים באמצעות כרטיס בנקאי והקוד הסודי, בוחרים בתפריט הראשי "פעולות נוספות" ואז בוחרים "הפקת סיסמאות" ומקבלים סיסמה חדשה.
-
בפגישה עם בנקאי בכל אחד מסניפי בנק הפועלים - החלפת סיסמה וקוד משתמש: יש להגיע לפגישה עם אמצעי זיהוי (ת.ז/רישיון). לנוחיותכם, אפשר לתאם פגישה מראש באתר הבנק, באפליקציה או בפועלים בטלפון ב- 2472*.
- טיפ נוסף – שמרו על התא קולי בטלפון הנייד. פושעי הסייבר עשויים להשיג את קוד האימות שלכם באמצעות שליחתו לתא הקולי ושליפתו משם. אם אינכם משתמשים בתא הקולי, מומלץ לבטלו. אם אתם כן משתמשים בתא הקולי, וודאו שהוא מוגן באמצעות סיסמה שאינה פשוטה לניחוש.
סרטון שומרים על החשבון
סרטון הודעות מתחזות
טיפים להגנה על מכשיריכם:
-
הגדירו קוד כניסה אישי למחשב ו/או למכשיר הנייד.
-
במכשירכם הנייד התקינו יישומים (אפליקציות) רק מחנויות רשמיות (App Store, Google Play) ולא דרך קישורים שקיבלתם בהודעות.
-
מומלץ להשתמש במחשבכם בתוכנת אנטי-וירוס מעודכנת ובמערכת הפעלה בגרסה עדכנית, הכוללות את עדכוני האבטחה האחרונים.
שימוש בטוח באתר "פועלים באינטרנט לעסקים"
על מנת לוודא כי אתם גולשים באתר הבנק, וודאו שאתם נמצאים באתר שכתובתו https://www.bankhapoalim.biz ומקלידים את פרטי הזיהוי לחשבונכם בכתובת https://biz2.bankhapoalim.co.il
שימו לב!
-
קוד המשתמש והסיסמה הם אישיים ואין להעבירם לאחרים.
-
מספר ניסיונות כניסה שגויים ייגרמו לחסימת הסיסמה, על מנת לשמור על ביטחון חשבונכם.
-
לאחר מספר דקות של חוסר פעילות בחשבונכם, הקשר עם הבנק ינותק כדי למנוע פעילות לא מורשית בחשבון.
-
בכל כניסה לחשבון יוצג מועד כניסתכם האחרונה לחשבון. כך תוכלו לוודא שלא נעשתה כניסה לחשבון ללא ידיעתכם.
-
בסיום פעולתכם באתר ובאפליקציה, לחצו על כפתור ה'יציאה' להתנתקות מהחשבון.
למידע על כניסה באמצעות אפליקציית פועלים PASS
תמיכה לשירותכם: יש לכם שאלות בנושא דיגיטל?
אנו עומדים לשירותכם במוקד השירות והתמיכה ביישומי הדיגיטל - 2409*
חשוב לדעת
-
כל האמור לעיל אין בו כדי לגרוע מאחריות כלשהי המוטלת על הלקוח או על הבנק.
-
הבנק אינו אחראי, ולא יחוב בחבות כלשהי, לאובדן או נזק ישירים או עקיפים, העלולים להיגרם בקשר עם הסרטונים או תוכנם. הסרטונים נועדו להיות כלי עזר במתן רעיונות שיסייעו להפחתת הסיכון בשימוש באינטרנט, והם אינם בבחינת המלצה או תחליף לשיקול דעת עצמאי של הצופה. הבנק רשאי לשנות מעת לעת את תוכן הסרטונים.