בנקאות באפס המתנה



בנקאות באפס המתנה

אתם קובעים מתי ואנחנו מתקשרים! 

אתם קובעים מתי ואנחנו מתקשרים!

במיוחד בשבילכם,
שירות פגישה טלפונית זמין עבורכם גם כשהסניפים סגורים.

איך עושים את זה? 

נכנסים לאתר או לאפליקציה, מתאמים פגישה טלפונית ביום ובשעה שטובים לכם, אנחנו חוזרים אליכם במועד שביקשתם. 
השירות ניתן עבור נושאים עיקריים בימים א'-ה' מהשעה 08:30 ועד השעה 17:00 ברצף, ביום ו' וערבי חג מהשעה 08:30 ועד השעה 12:00. 

נכנסים לאתר או לאפליקציה לוחצים על "יצירת קשר" ובוחרים "פגישה עם בנקאי"

בוחרים את הנושא שתרצו לדבר איתנו עליו

בוחרים ב "פגישה טלפונית" ביום ובשעה שמתאימים לכם ואנחנו כבר נתקשר אליכם

הגיע הזמן להיפרד משירי ההמתנה האהובים על כולנו ולקבל שירות בכל מקום ובזמן שהכי טוב לכם!

מה עוד חשוב לדעת?

ללקוחות פרטיים, ניתן לתאם פגישה טלפונית באתר או באפליקציה.
שעות הפעילות גמישות.
בימים א'-ה' מהשעה 08:30 ועד השעה 17:00 ברצף, ביום ו' וערבי חג מהשעה 08:30 ועד השעה 12:00. 
כן, גם בשעות שהסניפים סגורים.
ניתן לתאם פגישה טלפונית במגוון נושאים כמו הגדלת מסגרת בכרטיס, פקדונות וחסכונות, פעולות במט"ח ועוד.
יש לבחור את נושא הרצוי מתוך רשימת אפשרויות וכך נוכל להיערך מראש לפגישה.
במקרים בהם הטיפול מחייב הגעה פיזית לסניף תתאפשר פגישה בסניף בלבד. 
ממש כלום! עליך להיות זמין במועד ובשעה שנקבעה,
אנחנו אפילו נשלח לך תזכורת בSMS מספר דקות לפני השיחה.
אפשר לעדכן את מועד הפגישה בקלות באתר או באפליקציה.
הפגישה לא רלוונטית? אפשר לבטל אותה באתר או בSMS שנשלח אליכם.

חשוב לדעת

  • פגישה טלפונית אפשרית ללקוחות פרטיים בנושאים עיקריים.
  • בכפוף לשעות הפעילות ולתנאי הבנק והשירות הזמינים לצפייה באתר ובאפליקציה. השירות ניתן במכשירים תומכים. 
  • הבנק רשאי לשנות או להפסיק את תנאי השירות בכל עת. 
  • פעולות הכרוכות בעלות שיעשו במסגרת פגישה טלפונית, ייגבו בהתאם לתעריפון הבנק.